אינטרנט ו-HOT

למי ניתן לפנות בעת תקלה באינטרנט/ מכשיר הטלויזיה ?
 
 
אינטרנט 

בכל דירה הותקנה חבילת גלישה של 10 מגה, מבוסס ADSL. 
בכל תקלה אינרנט יש להתקשר למוקד הטכני של סלקום/ NETVISION בטלפון 1-800-821-821 
יש לבחור את השפה המבוקשת, ואז יש ללחוץ על הספרה 2 - מרכזיות centrex.
לצורך המשך קבלת שירות תידרש להקיש מספר לקוח 287586047, ואז שוב לבחור את הספרה 2 לתקלות centrex. לאחר הקשות אלה תועבר לנציג שירות. יש לציין בפני הנציג כי הינך דייר מעונות מילמן ולתת לו את מספר החדר. במידה ולא יתאפשר טיפול טלפוני בתקלתך, יתואם איתך מועד להגעת טכנאי.

* עליך לדאוג להיות נוכח בדירה בתאריך ובשעה שתואמו. 
 
מכשיר הטלויזיה 

הטלויזיה שהותקנה בדירתך הינה טלוויזית "LCD מסוג 32 עם זרוע דו- מפרקית. 
בנוסף ניתן לך שלט לטלויזיה. יש לשמור על השלט ולהחזירו בסיום החוזה במצב תקין ופועל. 
במקרה של תקלה במכשיר הטלויזיה (ולא ב- HOT) יש לדווח לשומר הנמצא בכניסה לבניין.
בעת הפניה, ציין את שמך, מס' חדר, מהות התקלה ומספר טלפון לצורך יצירת קשר. 
הפניה תועבר למשרד המעונות/לקב"ט להמשך טיפול.